کسب درآمد در متاورس | بهترین روش ها | بخش اول | چارخونه

مجله چارخونه » فناوری » کسب درآمد در متاورس | بهترین روش ها | بخش اول | چارخونه
کسب درآمد در متاورس | بهترین روش ها | بخش اول | چارخونه
کسب درآمد در متاورس | بهترین روش ها | بخش اول | چارخونه
فهرست محتوا

اگر بدانید که چقدر راحت می‌توان از یک کامپیتور ساده یا حتی گوشی تلفن همراه پول درآورد؛ همین الان از شغلتان استفاء خواهید داد. متاورس به عنوان یک روش جدید برای افرادی که می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند در حال شکوفا شدن است. یکی از فرصت های قابل توجه ارائه شده در متاورس، توانایی کاربران برای اجرای فعالیت های مختلف است که می تواند درآمد کسب کند. در این مقاله قرار است به شما بگوییم بهترین روش کسب درآمد در متاورس چیست. علاوه بر آن بهترین روش های درآمدزایی در دنیای متاورس را به شما آموزش خواهیم داد.

اینجا متاورس است

متاورس یک محیط فضای سایبری سه بعدی است که افراد را از جنبه های مختلف زندگی به هم متصل می کند. این مانند یک واقعیت مجازی در جهان است که تمام فضاهای دیجیتال را در یک مکان ترکیب می کند که در آن کاربران می توانند دسترسی آنلاین داشته باشند و فعالیت های روزمره خود را انجام دهند.

 

مزایایی استفاده از این دنیای مرموز

یکی از مهمترین مزایای متاورس این است که گزینه های مختلفی را برای کسب و کارها و افراد برای کسب درآمد ارائه می دهد. بسیاری از برندهای بزرگ، مانند لویی ویتون، گوچی، پرادا، آدیداس و نایک، گام‌های بزرگی در استفاده از پتانسیل کامل متاورس برداشته‌اند. به عنوان مثال، باغ گوچی یک فضای مجازی است که به کاربران متاورس اجازه می دهد تا به طور کامل در تجربه «گوچی» غوطه ور شوند. آواتارهای کاربران با قدم زدن کاربران در فضای متاورس، لوازم جانبی منحصر به فردی را به عنوان پاداش دریافت می کنند. این یک راه باورنکردنی برای ارتباط با مشتریان بالقوه در قلمرو مجازی است.

 

آیا می توانید در Metaverse کسب درآمد کنید؟

آیا می توانید در Metaverse کسب درآمد کنید؟

بله، شما می توانید در متاورس کسب درآمد کنید! راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، و زمانی که صحبت از پتانسیل درآمد به میان می‌آید، محدودیت درآمد هیچ معنایی ندارد. متاورس به سرمایه‌گذاران فرصتی برای مشارکت در فناوری‌های نوآورانه مانند واقعیت مجازی (VR)، بلاک چین، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، واقعیت افزوده (AR) و رمزارز ارائه می‌دهد. افزایش علاقه به متاورس قیمت دارایی های دیجیتال را به شدت افزایش داده است و در نتیجه پتانسیل سود قابل توجهی را ارائه می دهد.

 

متاورس آینده روشنی دارد اما چرا؟

با توجه به اینکه شرکت‌های بزرگ فناوری مانند NVIDIA، Meta، Microsoft، و سایرین متعهد به ساخت نسل بعدی رسانه‌های اجتماعی هستند، آینده متاورس روشن‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. بسیاری از افراد مشهور نیز مانند اسنوپ داگ و پاریس هیلتون برای ساختن دنیای مجازی خود در متاورس سرمایه گذاری کرده اند. از دیگر سلبریتی‌ها نیز مانند امینم، جانی دپ و آزی آزبورن نیز NFT خریداری کرده‌اند و برخی نیز مجموعه‌های NFT خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

 

پتانسیل کسب درآمد در متاورس چقدر است؟

در حالی که هیچ سقفی برای مقدار پولی که می توانید از Metaverse به دست آورید وجود ندارد، لازم است به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در متاورس خطراتی دارد. با این حال، اگر ماهر باشید و بتوانید به سرعت با روندهای در حال تغییر سازگار شوید، راه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید به راحتی با متاورس درآمد کسب کنید.

  • به عنوان مثال، یک خالق پوشاک دیجیتال، نیکی فوئگو، تنها با استفاده از نرم افزار طراحی برای ایجاد لوازم جانبی برای آواتارها، تا 40.000 دلار در ماه با متاورس درآمد کسب می کند. علاوه بر او مهندسان AR/VR می توانند سالانه تا 114.000 دلار با کار بر روی متاورس درآمد کسب کنند. طراحان بازی می توانند سالانه بین 60.000 تا 80.000 دلار کسب کنند.

 

روش های کسب درآمد در متاورس؛ خرید و فروش املاک دیجیتال

انتظار می رود بازار املاک دیجیتال تا سال 2026 به میزان 5.37 میلیارد دلار افزایش یابد. اخیراً قیمت ها به شدت افزایش یافته است و زمین مجازی به قیمت 4.3 میلیون دلار فروخته شده است. زمین روی پلتفرم های محبوبی مانند Otherside، Decentraland، و The Sandbox یک کالای بسیار داغ است. با تحقیق مناسب، افراد به راحتی می توانند با خرید و فروش املاک دیجیتال در متاورس سودهای کلانی به دست آورند.

 

زمین Metaverse خود را اجاره دهید

زمین Metaverse خود را اجاره دهید

اگر صاحب زمین مجازی در یک مکان خوب هستید، ممکن است بتوانید فضای خود را نیز اجاره کنید. این یکی از معروف ترین روش های کسب درآمد در متاورس است. کسب و کارها و افراد همیشه به دنبال مکان های برتر برای نمایش محصولات، آثار هنری و خدمات خود هستند. ارزش اجاره بستگی به نزدیکی به مرکز شهر مجازی و سایر مناطق محبوب دارد. کاربران می توانند این دارایی های متاورس را برای اجاره در بازارهای درون بازی و ثانویه برای کسب درآمد فهرست کنند.

 

یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید

یک فروشگاه آنلاین برای کسب درآمد در متاورس راه اندازی کنید

از آنجایی که متاورس آینده رسانه‌های اجتماعی است، کسب‌وکارها می‌توانند به راحتی با راه‌اندازی فروشگاه در مکانی که کاربران بیشترین فعالیت را داشته باشند، با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند. برندها می توانند با اجازه دادن به کاربران برای خرید لوازم جانبی دیجیتال و اقلام واقعی از فروشگاه های مجازی درآمد کسب کنند.

 

در کنسرت ها شرکت کنید

کنسرت ها به جذابیت بزرگی برای کاربران متاورس تبدیل شده اند و افراد می توانند با سازماندهی یا شرکت در کنسرتی در متاورس کسب درآمد کنند. افراد مشهوری مانند Marshmello، Justin Bieber، David Guetta و غیره قبلاً روی پلتفرم های متاورس اجرا کرده اند.

 

بازی کنید؛ پولدار شوید!

احتمالاً لذت‌بخش‌ترین راه برای کسب درآمد در متاورس، انجام بازی‌های مختلف متاورس است. به عنوان مثال، Axie Infinity به افراد بر اساس عملکرد آنها در بازی پاداش می دهد. بازیکنان می توانند با انجام چالش ها و برنده شدن در مسابقات سود کسب کنند.

 

کسب درآمد از راحت بازی کردن در راویتو

کسب درآمد از راحت بازی کردن در راویتو

علاوه بر راه‌ها و روش های کسب درآمد در متاورس با بازی کردن؛ یکی دیگر از روش های درآمدزایی با بازی کردن در ایران استریم کردن است. سرویس استریم راویتو، یکی از بهترین سرویس های استریم بوده که با مقدار حجم بازدید بینندگان لایو استریم شما، درآمد کسب خواهید کرد. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی راویتو مراجعه کنید.

 

ممنون که تا انتهای مقاله کسب درآمد در متاورس با ما همراه بودید. به زودی قسمت دوم این مقاله از مجله چارخونه منتشر خواهد شد. حال شما بگویید آیا تا به حال از یکی از این روش ها در متاورس کسب درآمد کرده‌اید یا خیر؟ خوشحال می‌شویم تا نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *