بازی های کریپتویی | کسب درآمد از بازی | اختصاصی از چارخونه

مجله چارخونه » بازی » بازی های کریپتویی | کسب درآمد از بازی | اختصاصی از چارخونه
بازی های کریپتویی | کسب درآمد از بازی | اختصاصی از چارخونه
بازی های کریپتویی | کسب درآمد از بازی | اختصاصی از چارخونه
فهرست محتوا

اگر اهل بازی کردن باشید؛ قطعا سعی کرده‌اید که حداقل برای یک بار از این راه پولی بجیب بزنید. کسب درآمد از بازی کردن رویای شیرین هر گیمری است اما آیا واقعا این موضوع امکان پذیر خواهد بود؟ بله! چندین روش مختلف برای کسب درآمد از بازی وجود دارد. یکی از این روش‌ها انجام بازی های کریپتویی است. خیلی از گیمرهای خارجی به راحتی از همین روش درآمدهای چند صد هزار دلاری دارند. پس با ما همراه باشید که تا چند بازی کریپتویی برای پلتفرم‌های مختلف به شما معرفی کنیم.

نحوه کار بازی های کریپتویی

بیشتر بازی های کریپتویی در ازای بازی کردن، مقداری ارز دیجیتال به پلیر می‌دهند. اما آیا این کار فقط به خاطر بازی کردن بوده یا صرفا برای استفاده از اپلیکیشن است؟ خیر! طبق ضرب المثل قدیمی که می‌گویند؛ “سلام گرگ بی طمع نیست”؛ این لطف سازندگان بازی های کریپتویی هم بدون طمع نیست. تمامی این بازی ها هنگامی که شما از آن‌ها استفاده می‌کنید از پردازنده تلفن همراهتان برای تحلیل اطلاعات بهره می‌برند. به شکل ساده‌تر، یعنی زمانی که شما در حال بازی کردن هستید، بازی های کریپتویی دیتا را به cpu گوشی انتقال  داده تا ضمن بازی کردن، پردازش شود.

 

بازی کریپتویی اکسی اینفینیتی (Axie infinity)

بازی کریپتویی اکسی اینفینیتی (Axie infinity)

یکی از بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد از بازی، اکسی اینفینیتی است. این بازی مانند آب خوردن بوده و اجرای آن بسیار راحت خواهد بود. بازی اینفینیتی اکسی یکی از بازی های کریپتویی است که توسط فیلیپینی‌ها طراحی و توسعه داده شده. داستان بازی بروی جمع آوری، پرورش و مبارزه با هیولاها تمرکز دارد. جالب است بدانید که شما می‌توانید بازی کریپتویی اکسی اینفینیتی را به دو صورت pvc و pvp  بازی کنید. مراحل متعدد، گرافیک مناسب و مراحل غیر تکراری می‌تواند هرکسی را مجاب کند تا این بازی کریپتویی را برای یک بار امتحان کند.

 

با لایت نایت، فورتنایت را پاک کنید (Light nite)

با لایت نایت، فورتنایت را پاک کنید (Light nite)

فکر نمی‌کنم اگر گیمر باشید، لازم باشد بازی شوتر فورت نایت را برای شما معرفی کنم. بازی کریپتویی لایت نایت نیز تقریبا با همان سبک و سیاق توسعه داشته است اما با یک تفاوت بزرگ! روند این بازی کریپتویی به گونه‌ای است که شما به عنوان یک بازیکن در تلاش برای از بین بردن رقبا و بدست آوردن آیتم‌هایشان هستید و ازای فروش آیتم‌های جمع آوری شده بیت کوین دریافت خواهید کرد. بازی لایت نایت به دلیل استفاده از همین مزیت، به یکی از بهترین بازی های کریپتویی حال حاضر تبدیل شده است.

 

بعد از زوکی موبا معتاد می‌شوید (Zuki moba)

بعد از زوکی موبا معتاد می‌شوید (Zuki moba

یکدیگر از بازی هایی که می‌تواند از طریق crypto در آن کسب درآمد کنید؛ بازی زوکی موبا است. این بازی کریپتویی به شدت شبیه به بازی league of legends و dota بوده و شما را به یاد بازی های استراتژیک خواهد انداخت. کسب درآمد از بازی در زوکی موبا به راحتی آب خوردن است. چرا که به احتمال خیلی زیاد شما بعد از چند دست بازی کردن عاشق این بازی شده و حتی ممکن است به zuki moba  اعتیاد هم پیدا کنید. جالب است بدانید که خیلی از گیمرهای شاغل در این بازی به شدت از مکانیزم کسب درآمد از بازی زوکی موبا راضی هستند.

 

کندی کراش بازها کریپتوپاپ بازی کنند! (Cryptopop)

کندی کراش بازها کریپتوپاپ بازی کنند! (Cryptopop)

بازی کندی کراش از محبوب‌ترین بازی های اندروید در سال‌های اخیر است. اما هر چقدر هم که این بازی برایتان جذاب باشد، بهتر است همین الان از بازی کردن در کندی کراش دست بردارید؛ چرا که بازی کریپتوپاپ دقیقا مانند همان بازی است. با این تفاوت که در ازای بازی کردن کریپتوپاپ، ارز دیجیتال دریافت خواهید کرد.

 

راه بروید، ارز دیجیتال بگیرید (stepN)

راه بروید، ارز دیجیتال بگیرید (stepN)

یکی دیگر از بازی های کریپتویی جذاب که به سرعت بین گیمرها و حتی مردم عادی مشهور شده، بازی stepN است. شاید باورش بریتان سخت باشد اما شما می‌توانید با راه رفتن ارز دجیتال به دست آورید. ممکن است در نگاه اول، این موضوع کمی بریتان دور از باور باشد که شما با قدم زدن یا راه رفتن ارز دیجیتال دریافت کنید. اما اگر بخواهیم کمی دقیق تر به این اتفاق نگاه کنیم؛ به هوش بالای سازنده بازی stepN پی خواهیم برد.

شما در هنگام دویدن یا راه رفتن نیاز به استفاده از تلفن همراه خود ندارید. پس بازی کریپتویی استپن می‌تواند به راحتی از سی پی یو شما برای حل معادلات مورد نظرش استفاده کند و در ازای آن مقداری ارز دیجیتال به شما ارائه دهد. شما در بازی استپن تنها نیاز به خریدن یک کفش الکترونیکی دارید تا سفر ارز دیجیتالی خود را شروع کنید.

 

بازی را از چارخونه دانلود و در راویتو استریم کنید!

بازی را از چارخونه دانلود و در راویتو استریم کنید!

شما می‌توانید تمامی بازی های کریپتویی جدید را از وبسایت یا اپلیکیشن چارخونه پلاس دانلود کنید. همچنین می‌توانید با استریم گیم کریپتویی خود در سایت راویتو، علاوه بر کسب درآمد از بازی، از استریم کردن آن هم درآمد کسب کنیم.

 

ممنون که تا انتهای مقاله معرفی بازی های کریپتویی و راه‌های کسب درآمد از بازی را به شما معرفی کردیم. همچنین به شما گفتیم که علاوه بر کسب درآمد از بازی، از استریم کردن بازی نیز در سایت راویتو درآمدی مضاعف کسب کنید.

https://mag.charkhoneh.com/13988
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *