سریال های جدید که نباید از دست بدهیم | آپدیت 2023 | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » سریال های جدید که نباید از دست بدهیم | آپدیت 2023 | چارخونه
سریال های جدید که نباید از دست بدهیم | آپدیت 2023 | چارخونه
سریال های جدید که نباید از دست بدهیم | آپدیت 2023 | چارخونه
فهرست محتوا

با نزدیک شدن به ماه ژانویه و کریسمس شبکه های استریمی آنلاین فیلم و سریال، شروع به انتشار جدیدترین آثار خود کرده‌اند. اکثر این عناوین به شدت جذاب بوده و قبل از بیرون آمدنشان حسابی سرو صدا به پا کردند. ما در این مقاله قصد داریم تا سریال های جدید که نباید از دست بدهیم را به شما معرفی کنیم.

پادشاه تولسا؛ سیلوستر استالونه بر می‌خیزد

پادشاه تولسا؛ سیلوستر استالونه بر می‌خیزد

یکی از مورد انتظارترین سریال های جدیدی که پخش شده، پادشاه تولسا یا همان Tulsa king است. البته این محبوبیت تنها به خاطر سازنده معروف این سریال یعنی تیلور شریدان نبوده؛ بلکه حضور نام سیلوستر استالونه در این سریال باعث شده تا تمام توجهات به سمت به این بازیگر کهن کار جلب شود. Sylvester Stallone در سریال پادشاه تولسا 2022، نقش یکی از افراد مافیا را بازی می‌کند که به دستور رئیسش وقتی بعد از 25 سال از زندان آزاد می‌شود، به شهر تولسا می‌رود تا تاج و تخت باشکوهی برای خود بسازد. تا به حال حدود 4 قسمت از این سریال منتشر و به دلیل استقبال بالای بینندگان، سریال Tulsa king 2022 برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

 

سریال های جدید؛ آینده تاریک دنیا از دیده محیطی

سریال های جدید؛ آینده تاریک دنیا از دیده محیطی

با اینکه یک ماه از زمان انتشار سریال جدید محیطی می‌گذرد اما به تازگی موج محبوبیت آن فراگیر شده است. اسکات اسمیت 57 ساله سازنده این سریال در یکی از مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود که قول می‌دهد تا هواداران این سریال را نا امید نکند. حالا پس از گذشت تقریبا یک ماه از انتشار قسمت اول سریال peripheral، به نظر می‌رسد که قول این کارگردان نام آشنا محقق شده است. داستان سریال محیطی 2022 درباره آینده‌ای است که توسط تکنولوژی به صورت گسترده دگرگون شده و همه چیز به شدت پیشرفت کرده. در این میان یک زن از طریق ارتباطی مخوف و عجیب و غریبی با دنیای موازی ارتباط گرفته و از آینده‌ی تاریک دنیا سر در می‌آورد.

 

سریال 1899؛ اثر مشابه از خالق Dark؟!

سریال 1899؛ اثر مشابه از خالق Dark؟!

به راستی آیا باران بو اودار و یانتیه فریز سازندگان سریال محبوب دارک سریالی مشابه را خلق کرده‌اند؟ با قاطعیت تمام می‌گوییم نه! درست است که داستان سریال 1899 مانند سریال دارک کمی دلهره‌آور و معمایی است اما شما در طول سریال به هیچ عنوان حس تکراری بودن را تجربه نخواهید کرد. اولین نکته‌ای که شاید نظرتان را در این سریال جدید جلب کند؛ چند زبانه بودن آن است. در سریال 1899 از بازیگران انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ژاپنی استفاده شده تا فضا برای شما واقعی‌تر شود. روایت اصلی سریال 1899 درباره یک کشتی بخار بوده که قصد دارد از اقیانوس آرام بگذرد و به کشور آمریکا برسد. همه افرادی که به عنوان مسافر در این کشتی بزرگ بخار حضور دارند به نحوی به دنبال فرار از گذشته خود هستند و دقیقا همین موضوع باعث رخ دادن فلشبک‌های جذاب در سریال 1899 می‌شود.

 

اس ای اس؛ قهرمانان یاغی در جنگ جهانی دوم

اس ای اس؛ قهرمانان یاغی در جنگ جهانی دوم

اگر از سری بازی‌های کالاف دیوتی قدیمی خوشتان بیاید؛ بدون تردید بروی دکمه دانلود سریال جدید اس ای اس : قهرمانان یاغی 2022 کلیک کنید؛ چرا که قطعا بعد از دیدن این مینی سریال به یاد این فرنیچر خواهید افتاد. داستان سریال SAS:Rogue heros چندان پیچیده نیست و اتفاقا و زندگی چند سرباز آمریکایی در یک سال پایانی جنگ جهانی دوم می‌پردازد. البته خوب است بدانید که دلیل محبوبیت این سریال جدید، بازی بینظیر و کارگردان فوق العاده Tom Shankland در کنار قصه روانش است. داستان سریال اس ای اس : قهرمانان یاغی دقیقا از سال 1941 آغاز شده و به مرور با روند تاریخی جنگ جهانی دوم پیش می‌رود.

 

سریال زوتوپیا پلاس، پس از شهرت انیمیشن زوتوپیا

سریال زوتوپیا پلاس، پس از شهرت انیمیشن زوتوپیا

انیمیشن زوتوپیا بعد از گذشت چند سال یکی از خاطر انگیزترین، کارتون‌هایی است که در سال‌های اخیر منتشر شده. حال شرکت دیزنی پلاس دریافت بازخوردهای مثبت به سراغ ساخت انیمیشن سریالی این فرنیچر رفته، تا با جزییات بسیار بیشتر تک تک شخصیت‌های محبوب زوتوپیا را در سریال zootopia+ به ما معرفی کند. جالب است بدانید که در نسخه اصلی سریال زوتوپیا پلاس افراد مشهوری همچون کریستن بل، ادریس آلبا، نیت تورنس، بانی هانت و آلن تودیک به صداپیشگی پرداخته‌اند. کارگردانی و نویسندگی فصل اول سریال Zootopia+ نیز بر عهده ترنت کوری بود که با وجود تجربه کم‌اش به خوبی از پس این کار برآمده است.

 

دانلود سریال های جدید از چارخونه

شما می‌توانید جدیدترین سریال های جهان را از وبسایت یا نرم افزار چارخونه به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید. دیدن این سریال های جدید با اینترنت ایرانسل با هزینه‌ی نیم بها محسوب می‌شود و علاوه بر آن نیاز به پرداخت هزینه بابت خریدن فیلم نیستید.

 

ممنون که تا انتهای مقاله سریال های جدید با ما همراه بودید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان منتشر شدن آپدیت این مقاله ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *