اسکار 2023 چه زمانی برگزار می‌شود؟ | نود و پنجمین اسکار | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » اسکار 2023 چه زمانی برگزار می‌شود؟ | نود و پنجمین اسکار | چارخونه
اسکار 2023 چه زمانی برگزار می‌شود؟ | نود و پنجمین اسکار | چارخونه
اسکار 2023 چه زمانی برگزار می‌شود؟ | نود و پنجمین اسکار | چارخونه
فهرست محتوا

امشب برای نود و پنجمین بار در تاریخ هالیوود، هنر فیلمسازی را از طریق جوایز اسکار 2023 جشن خواهند گرفت. بسیاری در صنعت فیلمسازی مشغول هستند؛ مراسم اسکار را به عنوان معتبرترین رویداد سینمایی سالانه می‌شناسند. دریافت هر جایزه ای که نام آکادمی به آن ضمیمه شده باشد، یکی از بالاترین افتخاراتی است که افراد شاغل در این صنعت می توانند به آن دست یابند؛ زیرا این پتانسیل را دارند که یک بازیگر جدید را به یک نام ستاره تبدیل کنند. ما امروز در مجله چارخونه قرار است تا به درباره اسکار 2023 صحبت کنیم و زمان دقیق برگزاری آن را به شما گوشزد کنیم.

نامزدهای اصلی اسکار 2023؛ چه کسی با جایزه به خانه برمیگردد؟

نامزدهای اصلی اسکار 2023؛ چه کسی با جایزه به خانه برمیگردد؟

مراسم آتی مسلماً باید تماشا شود؛ چرا که رقابت تقریباً نفسگیری بین تمامی نامزدهای اسکار 2023 وجود دارد. از جمله پیشتازان مورد انتظار می‌توان به نمایش اکشن چندجهانی دانیلز، همه‌چیز همه‌جا، یکباره (2022)، نامه عاشقانه نیمه اتوبیوگرافیک استیون اسپیلبرگ به نام The Fabelmans (2022)، بازسازی آلمانی فیلم All Quiet on the Western (2022) اشاره کرد. همچنین تاد فیلد با فیلم کار تار (2022)، تام کروز با تاپ گان: ماوریک (2022)، و دنباله ساخت طولانی مدت جیمز کامرون آواتار: راه آب (2022) از جذاب ترین نامزدهای جایزه اسکار 2023 هستند. دیگر نامزدها عبارتند از: درام موضوعی سارا پولی، زنان صحبت می‌کنند (2022)، کمدی طنز مثلث غم روبن اوستلوند (2022)، کمدی سیاه مارتین مک‌دونا، بنشی‌های اینشرین (2022)، و قصیده باز لورمن برای پادشاه راک اند رول الویس (2022).

 

اسکار 2023 چه روز و ساعتی پخش می شود؟

اسکار 2023 چه روز و ساعتی پخش می شود؟

یکشنبه شب به تاریخ 21/12/1401 شمسی و 12 مارس 2023 میلادی مراسم با شکوه اسکار برگزار خواهد شد. بله، همین امشب نود و پنجمین دوره اسکار به صورت رسمی در ساعت ۵:۰۰ بعد از ظهر بعد از ظهر به وقت شرقی شروع شده و به صورت اختصاصی از شبکه ABC پخش می‌شود.

 

مجری جنجالی به اسکار بازگشت؛ جیمی کیمل

مجری جنجالی به اسکار بازگشت؛ جیمی کیمل

اگر صحبت از شبکه ABC شود؛ قطعا همه‌ی ما یاد یکی از بزرگترین ستاره های این شبکه خواهیم افتاد که بارها به عنوان مجری این رویداد جذاب را اجرا کرده. بله! او کسی نیست جز جیمی کیمل افسانه‌ای که تجربه قابل توجهی در اجرا دارد و هیچکس نمی‌تواند از نیش زبان اون راحت بماند. با توجه به اینکه یکی از بزرگترین برنامه های گفتگوی آخر شب در کشور را با جیمی کیمل Live داشته است! این سومین باری است که کیمل میزبان اسکار خواهد بود.

 

تریلر منتشر شده از مراسم اسکار 2023 با بازی جیمی کیمل

جیمی کیمل در اولین تریلر اسکار 2023 در نقش تام کروز در فیلم تاپ ایفای نقش کرد! کانال رسمی یوتیوب تریلر با یک بازی کلاسیک برای مجری صاحب نام اسکار شروع می‌شود، یعنی اینکه مجری را به عنوان یک جعل یا تقلید از یکی از نامزدها تزریق می‌کند. در اینجا، کیمل با لباس پرواز وارد ساختمانی می‌شود و از تالار میزبانان اسکار عبور می‌کند که شامل پرتره‌های قاب‌بندی شده از میزبانانی مانند کریس راک، الن دی جنرس، و البته، مجری نه‌بار مراسم جوایز اسکار، بیلی کریستال است. اگر ادای احترام آشکار به Top Gun: Maverick قبلاً واضح نبود، زمانی که کیمل در مقابل جان هام و چارلز پارنل قرار می گیرد، که هر دو در حال تکرار شخصیت های دریاسالار سیمپسون و دریاسالار بیتس از دنباله تحسین شده منتقدان هستند، کاملاً آشکار می شود.

 

داستان تریلر اسکار 2023 با کپی برداری از تاپ گان

این جفت دریاسالار خیالی نیروی هوایی به کیمل اطلاع می دهند که از میان بسیاری از افرادی که از آنها خواسته اند میزبانی کنند و پاسخ منفی داده اند، کیمل تنها کسی باقی مانده است. اگرچه او ممکن است اولین یا حتی یازدهمین انتخاب آنها نباشد، دریاسالارها توضیح می دهند که ABC از آنها خواسته است که میزبانی را پیدا کنند که هم “غیر قابل ضربه زدن و هم سیلی ناپذیر” باشد، اشاره ای واضح به سیلی بدنامی که در مراسم سال گذشته انجام شد. تریلر در پایان با تایید کیمل از کسی جز “دو دریاسالار” بیلی کریستال به پایان می رسد که می گوید نمی تواند امسال میزبانی کند زیرا یکشنبه شب برای دندانپزشک قرار دارد.

 

جیمی کیمل و دشمنی با مت دیمون

جیمی همچنین به احتمال زیاد دوستی را با خود به همراه خود با جیمی کیمل زنده به نمایش می آورد! همچنین این احتمال وجود دارد که کیمل بیش از چند ضربه به دشمن تاریخی خود، مت دیمون، بزند.

 

ممنون که تا انتهای مقاله “اسکار 2023 چه زمانی برگزار می‌شود؟” همراه ما بودید. در این مطلب سعی کردیم به حواشی این رویداد مهم هالیوودی بپردازیم. به احتمال فراوان فردا از همین مقاله لیست برندگان جایزه اسکار 2023 را منتشر خواهیم کرد. همچنین شما میتوانید به زودی تمامی فیلم های برنده شده در اسکار 2023 را از وبسایت چارخونه تماشا کنید.

https://mag.charkhoneh.com/14416
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *