فیسبوک صداهای ضبط شده کاربران را می‌خرد

مجله چارخونه » فناوری » فیسبوک صداهای ضبط شده کاربران را می‌خرد
فیسبوک صداهای ضبط شده کاربران را می‌خرد
فهرست محتوا

حتماً به خاطر دارید که فیسبوک مدتی پیش به کاربرانی که بخشی از اطلاعات حریم خصوصی خود را باز می‌گذاشتند پول پرداخت می‌کرد. خب به نظر می‌رسد که فیسبوک دیگر علاقه‌ای به آن رویکرد ندارد و هم اینک رویکرد تازه‌ای در پیش گرفته‌است.

به گزارش مجله چارخونه، بر اساس گزارشات رسیده فیسبوک این بار برنامه جدیدی برای کاربران پیشنهاد داده‌است که برای ضبط صدای آن‌ها هزینه پرداخت می‌کند. این برنامه برای بهبود فناوری تشخیص گفتار فیسبوک اجرا می‌شود.

رقم پرداختی فیسبوک به کاربران چگونه تعیین می‌شود؟

حالا باید بدانیم میزان پرداختی فیسبوک به کاربران چه قدر خواهد بود؟ بر اساس گزارش‌های منتشر شده، فیسبوک تصمیم گرفته این هزینه را بر اساس امتیازات جمع آوری شده کاربران که بعداً می‌تواند به وجه نقد تبدیل شود، بپردازد. در واقع کاربران با هربار ضبط صدای موفقیت آمیز خود قادر به کسب 200 امتیاز خواهند بود. اما کاربران تنها زمانی قادر خواهند بود وجه نقد خود را دریافت کنند که امتیاز آن‌ها به بالاتر از 1000 رسیده باشد. در واقع هر 100 امتیاز جمع آوری شده کاربران به مبلغ 5 دلار می‌ارزد که فیسبوک آن را توسط پی پال به کاربران پرداخت خواهد کرد.

جا دارد خاطرنشان کنیم که اگر نگران این موضوع و یا موضوعات دیگر متأثر از آن در حریم خصوصی خود هستید نگرانیتان بی مورد است. بر اساس گفته‌های فیسبوک این صداهای ضبط شده به پروفایل فیسبوک کاربران متصل نخواهد شد و همچنین فعالیت‌های آن‌ها بدون اجازه در صفحه فیسبوک یا دیگر خدمات متعلق به فیسبوک به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

البته همه کاربران هم قادر به استفاده از این خدمات نخواهند بود. به گفته این شرکت تنها کاربران بالای 18 سالی که در ایالات متحده آمریکا ساکن هستند می‌توانند از این خدمات فیسبوک استفاده کنند. به علاوه کاربران برای استفاده از این خدمات باید در این برنامه ثبت نام کنند. در ضمن کاربران با ثبت نام در این برنامه لزوماً واجد شرایط شرکت در این برنامه نخواهند بود. به هر حال پول در آوردن هم شرایط خودش را دارد یعنی به همین سادگی‌ها نمی‌شود.

https://mag.charkhoneh.com/8708
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *