بهترین اپ های فیلمباز ها | هر آنچه تا الان احتیاج داشتید

مجله چارخونه » برنامه‌ » بهترین اپ های فیلمباز ها | هر آنچه تا الان احتیاج داشتید
بهترین اپ های فیلمباز ها | هر آنچه تا الان احتیاج داشتید
بهترین اپ های فیلمباز ها
فهرست محتوا

فیلمباز بودن هم عالمی دارد. روز و شب انتخاب های تازه ای به لیست فیلم هایت اضافه می شود. از هر کجای دنیا اثری فاخر اعلام حضور می کند و نمی دانی کجای برنامه ات قرارش بدهی.  از آن طرف آنقدر با فیلم و سریال اشباعی که گاهی نمی دانی چی تماشا کنی. امروز در مجله چارخونه قصد داریم چند مورد از بهترین اپ های فیلمباز ها را معرفی کنیم. اپ هایی با کاربرد های متفاوت که می توانند فیلم دیدن شما را راحت تر کنند.

 

IMDB از بهترین اپ های فیلمباز ها

 

امکان ندارد فیلمباز باشید و نام IMDB یکی از معتبرترین وبسایت های فیلم را نشنیده باشید. IMDB چند سال پیش تصمیم گرفت یکی از بهترین اپ های فیلمباز ها را روانه بازار های دیجیتال کند. کاربران و مخاطبان سینما می توانند از طریق این اپلیکیشن به دریایی از محتوا دست پیدا کنند. مشخصات کامل فیلم ها و سریال ها به علاوه امتیازات آن ها و … قابل مشاهده هستند.

 

imdb از بهترین اپ های فیلمباز ها

 

دریافت imdb

 

NETFLIX از بهترین اپ های فیلمباز ها

 

نتفلیکس یکی از سرویس های استریم محبوب و فوق العاده این روزها است.سرویسی که آرشیو بزرگی از فیلم ها و سریال های مختلف را در خود جای داده است. مخاطبان این حوزه می توانند با دانلود اپلیکیشن نتفلیکس به عنوان یکی از بهترین اپ های فیلمباز ها به دنیای فیلم و سریال دسترسی پیدا کنند. کاربران می توانند فیلم های مورد نظر خود را دانلود کرده و در زمان دیگری آن ها را تماشا کنند. همچنین این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده که سلیقه کاربر را تشخیص داده و باتوجه به آن محتوای تازه معرفی می کند.

 

 

netflix بهترین اپ های فیلمباز ها

 

دریافت نتفلیکس

 

PLEX

 

شاید این اپلیکیشن کمی از فضای مقاله دور باشد اما معرفی کردن آن خالی از لطف نیست. با دانلود اپ Plex، اپلیکیشن سرور های خود را در اختیار کاربر قرار می دهد. درنتیجه کاربران می توانند همیشه به محتوا و ویدئو های خود از هر کجای دنیا دسترسی داشته باشند. فقط توجه داشته باشید یک نسخه نیز باید روی دستگاه ویندوزتان نصب باشد. از دیگر مزیت های اپ می توان به دسترسی به شبکه های آنلاین بسیاری نظیر Youtube اشاره کرد. همین موارد کوچک هستند که سبب ورود PLEX به لیست بهترین اپ های فیلمباز ها می شوند.

 

plex

 

plex

 

چارخونه

 

با نصب اپلیکیشن چارخونه علاوه بر تماشای فیلم به دنیایی از کتاب، کتاب صوتی، بازی و اپلیکیشن دسترسی پیدا می‌کنید. روزانه تعداد زیادی فیلم در چارخونه بارگذاری میشوند و شما می‌توانید جدیدترین فیلم ها را در ژانرهای مختلف با دوبله و زیرنویس فارسی در چارخونه تماشا کنید. فیلم‌ها با علایق مختلف دسته‌بندی شده و در چارخونه قابل مشاهده هستند. حتما سری به بخش انیمیشن های چارخونه بزنید و دنیایی از جدیدترین و جذابترین کارتون های روز دنیا را مشاهده کنید.

 

 

 

 

تماشای فیلم در چارخونه

 

 

 

 

 

جمع بندی

 

همانطور که مشاهده کردید برخی از اپ های فیلمباز ها برای برنامه ریزی، ساخت جدول و تماشای مشخصات کامل فیلم و سریال ها هستند. در این بین برخی نیز برای استریم ویدئو ها و تماشای انواع فیلم و سریال هستند. شما می توانید باتوجه به نیاز و سلیقه خود برنامه دلخواهتان را دانلود کنید.

 

 

https://mag.charkhoneh.com/10907
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *