دانلود و تماشای رایگان فیلم و سریال در چارخونه پلاس

مجله چارخونه » اسلایدر اصلی » دانلود و تماشای رایگان فیلم و سریال در چارخونه پلاس
دانلود و تماشای رایگان فیلم و سریال در چارخونه پلاس
دانلود و تماشای رایگان فیلم
فهرست محتوا

تماشای فیلم و سریال و خواندن یا شنیدن کتاب و رمان از بهترین و کم هزینه‌ترین تفریحات محسوب می‌شود که میتوانید هر زمان به آن دسترسی داشته باشید. دانلود فیلم و تماشای رایگان فیلم و سریال طی سال های اخیر تبدیل به یکی از بهترین سرگرمی ها برای افراد شده است.

تاثیر تماشای فیلم روی بسیاری از افراد متفاوت است و بسیاری از ما بارها باشخصیت فیلم مورد علاقه‌مان همزادپنداری کرده ایم و یا عینیت آن را در زندگی شخصی خود دیده ایم.  به همین دلیل است که فیلم یکی از بهترین علاقه‌مندی‌ها برای اکثر افراد محسوب میشود.

لذت دانلود و تماشای فیلم به صورت دسته جمعی خیلی بیشتر از زمانی است که تنهایی فیلم تماشا میکنیم. در خلال تماشای فیلم میتوانیم با دوستان خود تبادل نظر کنیم و با آنها درباره صحنه های فیلم صحبت کنیم.

این روزها که زمان و وقت بیشتری برای بودن کنار دوستان و اعضای خانواده داریم تماشای فیلم به همراه آنها خیلی سرگرم کننده‌تر است. انتخاب فیلم و سریال‌هایی که مناسب تمام اعضای خانواده باشه کار سختی نیست. اگر کودک خردسال هم در خانواده دارید تماشای دسته جمعی انیمیشن‌های جدید هم خالی از لطف نخواهد بود.

مزایای تماشای رایگان فیلم به زبان اصلی و زیرنویس فارسی

یکی از مزایایی دانلود فیلم زبان اصلی و زیرنویس فارسی دارد این است که اگر قصد تقویت زبان انگلیسی خود را دارید، شنیدن و خواندن زبان انگلیسی به صورت همزمان به درک آوایی شخص کمک می‌کند. به علاوه استفاده از زیرنویس فیلم و سریال، به آشنایی با واژگان، نوع لحن و لهجه کمک می‌کند. زمانی که زیرنویس‌ها به صورت منظم جهت یادگیری استفاده شوند کمک می‌کنند که زبان جدید سریعتر آموخته شود. دانلود و تماشای فیلم با زیرنویس فارسی علاوه بر سرگرمی جنبه آموزشی و یادگیری نیز دارد.

 

ژانرهای مختلف فیلم

 

ژانرهای مختلف فیلم در چارخونه پلاس

با دسترسی به مجموعه کامل از فیلم های مختلف در چارخونه پلاس تماشای هیچ فیلمی را از دست نخواهید داد. به هر ژانری از فیلم علاقه‌مند باشید به راحتی می‌توانید با جستجو در چارخونه از مجموعه کامل فیلم‌ها، فیلم و ژانر مورد علاقه خود را پیدا کرده و آن را تماشا کنید.

اگر علاقه به فیلمهای کمدی دارید به راحتی با انتخاب این دسته در بخش فیلم‌ها با دنیایی از فیلم کمدی روبرو خواهید شد. میتوانید با تماشای آنها لحظات شادی را کنار اعضای خانواده رقم بزنید.

سینمای هالیوود سال 2021 همگی را شگفت زده کرد. تعداد بالای ساخت و اکران فیلم های اکشن در سال 2021 نشان میدهد که کرونا نتوانست بر همت و اراده کارگردانان و نویسندگان و بازیگران غلبه کند. امسال یکی از بیشترین تعداد فیلمهای اکشن روی پرده سینما رفت.

علاقه‌مندان به فیلم‌های اکشن هم به راحتی می‌توانند با مراجعه به بخش فیلم‌های اکشن جدیدترین و به‌روزترین فیلم‌ها را با زیرنویس و یا دوبله فارسی تماشا کنند.

در هر سن و سالی دیدن فیلم های ترسناک، هیجان‌انگیز است.با اینکه بعضی از فیلمهای ترسناک ساخته شده بر مبنای واقعیت نیست و با اغراق ساخته شده، همچنان تماشای این ژانر فیلم با استقبال زیادی روبرو است. همانطور که میدانید هالیوود در زمینه ساخت فیلم های ترسناک حرف اول را میزند و هر سال در حدود دو تا سه فیلم ترسناک روانه بازار میکند. اگر علاقه به این فیلم‌ها دارید حتما سری با بخش فیلم های ترسناک چارخونه بزنید.

 

فیلم های ترسناک هالیوود

 

جدیدترین و به روزترین فیلمهای دنیا در چارخونه پلاس

افرادی که علاقه زیاد به دانلود و تماشای فیلم دارند برایشان مهم است که جدیدترین فیلم‌ها را همزمان با اکران آن تماشا کنند. این امکان در چارخونه وجود دارد و جدیدترین فیلم‌ها با دوبله و زیرنویس فارسی در اختیار علاقه مندان به فیلم‌ها و سریال‌ها قرار میگیرد.

اگر از جمله افرادی هستید که منتظر پخش سری جدیدی از فیلمهای سینمایی مانند ونوم 2 یا جیمزباند 2021 هستید با مراجعه به بخش فیلم های سینمایی میتوانید این فیلم‌ها را با کیفیت مختلف دانلود و تماشا کنید.

کیفیت دانلود و تماشای فیلم‌ها

حتما هنگامیکه قصد دانلود فیلم را داشته‌اید به اعدادی برخورده‌اید که هرکدام کیفیت و حجم فیلم مورد نظر را نشان میدهد. به طور قطع هر چه کیفیت بالاتری بخواهید باید حجم بیشتری دانلود کنید.

فیلم‌ها در بیشتر موارد داری این سه رزولوشن هستند:

480p: فیلم با این رزولوشن معمولا برای گوشی و یا تبلت مناسب است. شاید در لپتاپ هم بتوان تا حدودی تحمل کرد ولی ممکن است در تلویزیون کمی تصویر بی کیفیت باشد.

720p: بیشترین محبوبیت را دارد و برای کامپیوتر و تلویزیون هم مناسب است.

1080p: اگر سایز تلویزیون بزرگ باشد این رزولوشن مناسب‌ترین کیفیت را برای تماشای فیلم دارد.

چارخونه این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که میتوانند فیلم‌هارا در سه کیفیت 480 و 70 و 1080 به راحتی مشاهده کنند.

1.5/5 - (2 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *