جدیدترین فیلم های ترسناک | سریال ترسناک 2022 | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » جدیدترین فیلم های ترسناک | سریال ترسناک 2022 | چارخونه
جدیدترین فیلم های ترسناک | سریال ترسناک 2022 | چارخونه
جدیدترین فیلم های ترسناک | سریال ترسناک 2022 | چارخونه
فهرست محتوا

با شروع فصل پاییز و سری فیلم‌های ترسناک جدید نیز در سینماها و شبکه‌های استریمی در حال پخش هستند. فیلم‌هایی که با استقبال بسیار خوبی نیز در گیشه‌ها رو به رو شده است. البته قبل از شروع مقاله به شما پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ وجه جدیدترین فیلم های ترسناک را تنها نبینید؛ چرا که ممکن است دچار توهم و خیالات شوید. پس با ما همراه باشید تا فیلم ها و سریال های ترسناک که در مهر 1401 به چارخونه اضافه شدند را به شما معرفی کنیم.

فیلم werewolf by night جدیدترین فیلم ترسناک و جذاب 2022

باور ساخت یک فیلم در ژانر ترسناک از کمپانی مارول برای طرفداران ابرقهرمانان بسیار دشوار بود. اما marvel studio مثل همیشه هواداران را سوپرایز کرده و با ارائه werewolf by night نشان داد که می‌تواند در ساخت فیلم در ژانرهای به جز ابرقهرمانی هم تا حدودی موفق باشد. فیلم گرگینه در شب را می‌توان به عنوان یک اثر کلاسیک نیز شناخت؛ چرا که از سبک فیلم برداری تا رنگ فیلم (سیاه و سفید)، متوجه خواهید شد که کارگردان قصد القای لحظات خاص و نوستالژیک را به شما دارد. فیلم گرگینه در شب به صورت یک قسمت ویژه به مناسبت جشن هالووین منتشر شده است.

 

فیلم ردیف 19؛ فیلمی ترسناک با چاشنی دلهره

فیلم ردیف 19؛ فیلمی ترسناک با چاشنی دلهره

یکی از جدیدترین فیلم های ترسناک که به تازگی منتشر شده؛ ردیف 19 یا row19 نام دارد. این فیلم ساخت کشور روسیه بوده و شما را به یک سوار هوایی می‌برد. داستان فیلم ردیف 19 از این قرار خواهد بود که یک زن به همراه دختر خردسالش در یکی سالن‌های هواپیما قرار دارند. این سالن تقریبا خالی بوده و تعدادی کمی مسافر را در خود جای داده است که از قرار معلوم تمامی آن‌ها به شدت عجیب و ترسناک هستند. فیلم row19 دارای فلش بک‌ها متعددی خواهد بود که مربوط به گذشته و کودکی زن داستان است. شما می‌توانید به راحتی برای دانلود فیلم ردیف 19 یکی از جدیدترین فیلم های ترسناک 2022 به وبسایت چارخونه مراجعه کنید.

 

پین هد به خانه های شما باز گشته است

پین هد به خانه های شما باز گشته است

بی شک اگر اهل دیدن فیلم‌های ترسناک باشید، نام سری فیلم‌های Hellraiser به گوشتان خورده است. حال بعد از چندین دنباله ناموفق، عنوان جدید Hellraiser 2022 وارد سینما‌ها و خانه‌های ما شده. درست است که دیوید بروکنر کاگردان این فیلم نسبت به نسخه‌های قبلی داستان را به طور کامل متفاوت روایت کرده اما طرز ایجاد وحشت و ترس او در فیلم باعث شده تا منتقدان و طرفداران زیادی پیدا کند. در فیلم برپاخیزان جهنم 2022 نیز مانند سری‌های قبلی ویلن اصلی داستان پین هد است.

 

آدم درست را راه بده؛ از سریال های ترسناک و خاص

آدم درست را راه بده؛ از سریال های ترسناک و خاص

یکی از جدیدترین سریال های ترسناکی به شدت مورد توجه مردم و منتقدان قرار گرفته، سریال let the right one in یا آدم درست را راه بده است. این سریال به تازگی از شبکه شوتایم نتورک پخش شد و نظرات و دیدگاه‌های متفاوتی دریافت کرد. داستان سریال آدم درست را راه بده در مورد دختری به نام النور است که ناگهان و بر حسب اتفاقاتی تبدیل به خون آشام شده و حال پدر او در تلاش است تا برای بهبود و زنده ماندن فرزندش چاره‌ای به اندیشد. علاوه بر این پدر النور با چالش تهیه خون انسان برای دخترش نیز رو به رو است. شما می‌توانید سریال ترسناک آدم درست را راه بده 2022 را از وب سایت ما به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

کلوپ نیمه شب از جدیدترین سریال های ترسناک

بازیگران سریال کلوپ نیمه شب

اگر فکر می‌کنید که midnight club یکی از سریال های ترسناک است که برای رده سنی نوجوان و جوانان ساخته شده سخت در اشتباهید. شاید جالب باشد بدانید که این سریال به قدری ترسناک و دلهره آور بوده که رکورد جدید از جامپ اسکر در گینس به نام خود ثبت کرده است. جامپ اسکر به لحظاتی از فیلم یا سریال گفته می‌شود که به دلیل اتفاق یهویی یا غیر قابله پیش بینی شما به شدت ترسیده و جای خود بلند می‌شود یا جیغ می‌کشید. این رکورد در سریال کلوپ نیمه شب تنها در یک قسمت اتفاق افتاده است. سریال ترسناک midnight club که براساس رمانی به همین نام است داستان چند نوجوان را روایت می‌کنند که هر شب دور هم جمع شده و داستان‌های ترسناک برای یکدیگر تعریف می‌کنند.

 

تماشای جدیدترین فیلم ها و سریال ها ترسناک در چارخونه

شما می‌توانید با اینترنت ایرانسل بدون نیاز به پرداخت هزینه تمامی سریال های ترسناک یا فیلم های جدیدی که در ژانر ترسناک پخش شده‌اند را به صورت اختصاصی با زیر نویس فارسی یا دوبله در چارخونه تماشا یا دانلود کنید. در ضمن با دنبال کردن صفحه اینسناگرام ما، از جدیدترین اخبار سینما مطلع شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *