بهترین بازی های اندروید | جدیدترین + برترین های 2022 | چارخونه

مجله چارخونه » بازی » بهترین بازی های اندروید | جدیدترین + برترین های 2022 | چارخونه
بهترین بازی های اندروید | جدیدترین + برترین های 2022 | چارخونه
بهترین بازی های اندروید | جدیدترین + برترین های 2022 | چارخونه
فهرست محتوا

انتخاب عنوان بهترین بازی های اندروید در این روزاها بسیار سخت و دشوار است؛ چرا که شرکت‌های معروف بازیسازی نیز به سمت و سوی ساخت بازیهای اندروید آمده‌اند و اینکار را برای شرکت‌های کوچک‌تر به شدت سخت‌تر کرده است. از طرفی انتظارات کاربران به دلیل پیشرفت تکنولوژی به شدت بالاتر رفته و هر بازی را به عنوان بهترین بازی های اندرویدی نمی‌شناسند. از همین رو با ما همراه باشید تا جدیدترین و برترین بازی های اندروید 2022 را به شما معرفی کنیم. هر کدام از این بازی های داری سبک ها و داستان های متفاوتی هستند. پس نگران نباشید که چرا که از هر نوعی برای شما وجود دارد.

asphalt 9؛ از بهترین بازی های اندروید آنلاین

asphalt 9؛ از بهترین بازی های اندروید آنلاین

یکی از معروف ترین و برترین بازی های اندروید در سال‌های اخیر، عنوان asphalt از شرکت بازیسازی گیف لافت است. این سری بازی در همان سال‌های ابتدایی طرفداران زیادی را از سراسر جهان بدست آورد و هر چقدر که عنوانین بیشتری به نام asphalt به دنیای android وارد می‌شد؛ هواداران این بازی هم بیشتری به خود جذب می‌کرد. در میان عنوان آسفالت 8 نیز جزو برترین بازی های اندروید آفلاین محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای دانلود بازی اندروید asphalt 9 به همراه دیتا و آخرین آپدیت از وبسایت یا اپلیکیشن چارخونه اقدام کنید.

 

بازی اندروید shadow fight arena؛ از برترین های بازی های مبارزه ای

shadow fight arena لذت مبارزه را حس کنید

بی شک اگر اهل بازی تلفن همراه باشید برای یک بار هم که شده نام بازی android به نام shadow fight  یا مبارز در سایه را شنیده‌اید. این عنوان 3 دنباله متمرکز و یک دنباله نا متمرکز (که همین بازی است) را دارد. سبک بازی اندروید shadow fight مبارزه‌ای بوده و شما باید مرحله به مرحله خود و سلاح‌هایتان را قوی‌تر کنید. البته گاها نیز حریفی در مقابل شما ظاهر خواهد شد که با وجود قوی‌تر بود از نظر سلاح و قابلیت‌ها، ممکن است شما شکست دهند. یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌ها بین shadow fight arena و سه بازی دیگر، رنگی بودن محیط بازی است. چیزی که شما در سه نسخه قبلی به هیچ عنوان شاهدش نبودید. شما می‌توانید برای دانلود بازی اندروید shadow fight arena به همراه دیتا و آخرین آپدیت به وب سایت یا نرم افزار چارخونه مراجعه کنید.

 

جذاب تر از نسخه اول؛ دانلود بازی اندروید into the dead 2

جذاب تر از نسخه اول؛ دانلود بازی اندروید into the dead 2

حال که چیزی تا جشن هالووین نمانده است؛ قصد داریم تا بازی در ژانر ترسناک و دلهره آوری به شما معرفی کنیم. into the dead 2 یکی از بهترین بازی های اندروید در سال‌های اخیر بود که در ژانر ترسناک وارد دنیای گوشی‌های اندرویدی شد. اولین بازی اندرویدی into the dead به شدت مورد توجه گیمرهای تلفن همراه قرار گرفت، از همین رو سازندگان این عنوان به فکر ساخت دومین قسمت از بازی into the dead با داستانی منسجم‌تر و جذاب‌تر افتادند. همین کار باعث شده تا بعد از عرضه دومین قسمت بازی اندروید into the dead، بیش از 500 میلیون بار از گوگل استور دانلود شد. حال این بازی در چارخونه وجود دارد. شما می‌توانید برای دانلود بازی اندروید into the dead 2 از نرم افزار یا سایت چارخونه اقدام کنید.

 

من اولین هستم؛ از بهترین بازی های اندروید مسابقه ای

من اولین هستم؛ از بازی های مسابقه ای

این روزها بازی های اندروید مسابقه‌ای در سبک sumble guys و among us به شدت بین گیمرهای اندرویدی محبوبیت پیدا کرده است. بازی هایی که شما در کنار چند نفر دیگر که آنلاین هستند باید مراحل و چالش‌هایی را رد کنید تا حذف نشوید. البته محبوبیت این سبک بازی های بعد از سریال بازی مرکب به شدت بیشتر شد. بازی اندروید I the one در سبک همین نوع بازی های اندرویدی است اما با کمی تفاوت؛ شما در این بازی android در بالای یک پشتبام به همراه چند نفر دیگر پیدا می‌کنید. شما باید سعی کنید تا همدیگر را با ضربه زدن، خالی دادن و هول دادن به سمت پایین حذف کنید تا اولین باشید. دانلود بازی اندروید I the one نیز مانند دیگر گیم‌های تلفن‌های هوشمند از وبسایت چارخونه امکان پذیر است.

 

بازی smash colores 3D از جمله بازی های اندروید اعتیاد آور

smash colores 3D بازی به شدت اعتیاد آور است

قبل از خواندن این پاراگراف تا انتها به این جمله دقت کنید. بازی اندروید smash colores 3D پایان ندارد و همین موضوع باعث شده تا به عنوان یکی از اعتیادآورترین بازی های android شناخته شود. در این بازی جذاب و خاص شما باید توپ رنگیتان را به سمت رنگ های مورد نظر هدایت کنید. این کار شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما هر چه جلوتر می‌روید توپ سریع‌تر تغییر رنگ خواهد داد و شما نیز باید با سریع بیشتری تغییر جهت به سمت رنگ مناسب دهید. دانلود بازی اندروید smash colores 3D برای شما از وب سایت چارخونه با آخرین آپدیت رایگان است.

 

فهرستی دیگر از جدیدترین بازی ها

 

ممنون که تا انتهای مقاله بهترین بازی های اندروید ما را همراهی کردید. ما در اینجا سعی کردیم تا جدیدترین و برترین بازی های android را در سال جاری به شما معرفی کنیم. شما نیز می‌توانید برای ایجاد دلگرمی ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

https://mag.charkhoneh.com/13803
3/5 - (2 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *