7 فیلم اکشن که در سال 2023 باید ببینید | معرفی + عکس | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » 7 فیلم اکشن که در سال 2023 باید ببینید | معرفی + عکس | چارخونه
7 فیلم اکشن که در سال 2023 باید ببینید | معرفی + عکس | چارخونه
7 فیلم اکشن که در سال 2023 باید ببینید | معرفی + عکس | چارخونه
فهرست محتوا

تا به اینجای سال میلادی، فیلم‌های اکشن خوبی به نمایش درآمده است. اما آیا میدانید که در ماه‌های بعدی سال 2023 قرار است بهترین فیلم های اکشن سال بروی پرده نقره‌ای به نمایش در بیاید.  ما امروز و در این مقاله از چارخونه قصد داریم تا 10 فیلم اکشن که در سال 2023 باید ببینید را به شما معرفی کنیم. عناوینی که تنها اسم آن‌ها شما را مجذوب خود خواهد کرد. پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه چارخونه باشید.

فیلم کرید 3 (Creed lll)؛ اولین فیلم از دنباله کرید بدون راکی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این اولین فیلم از فرنیچر Rocky Balboa است که سیلوستر استالونه در آن بازی نخواهد کرد.

در حالی که دانی به تسلط خود بر دنیای بوکس ادامه می دهد، دوست سابق و اعجوبه بوکس، دامیان، پس از آزادی از زندان به رینگ باز می‌گردد. او قصد دارد تا برای تسویه حساب گذشته، دانی را در مسابقه‌ای شکست دهد. Creed III پس از وقایع Creed II شروع به کار می کند و مایکل بی جردن را در نقش آدنویس “Donnie” Creed در دنباله آینده با جاناتان میجرز در نقش دامیان “دام” اندرسون بازی می کند. این اولین فیلم از مجموعه راکی است که سیلوستر استالونه در آن نقش آفرینی نخواهد کرد، اما او همچنان به عنوان تهیه کننده حضور دارد.

 

  • زمان پخش : 12 اسفند 1401

 

فیلم سینمایی 65؛ سفر به گذشته با بک و وودز

پس از اینکه خلبان میلز در سیاره ای ناشناخته سقوط می کند، به زودی متوجه می شود که 65 میلیون سال پیش روی زمین فرود آمده است. میلز و تنها بازمانده دیگر، کوآ، تنها یک شانس برای نجات دارند و باید راه خود را از طریق بیابانی که توسط موجودات خطرناک پر شده است طی کنند. آدام درایور در این تریلر علمی-تخیلی به نویسندگی و کارگردانی اسکات بک و برایان وودز ایفای نقش می کند که همچنین فیلمنامه A Quiet Place را با بازی جان کرازینسکی و امیلی بلانت نوشته است.

 

  • زمان پخش : 19 اسفند 1401

 

فیلم اکشن John Wick 4؛ قاتل محبوب به سینما باز میگردد!

فیلم سینمایی John Wick پارت چهارم از بهترین فیلم های 2023 است که باید انتظارش را بکشیم.

هیتمن حرفه‌ای و قاتل که بین دشمنانش هم احترام دارد، جان ویک، راهی برای شکست دادن میز بالا و به دست آوردن آزادی خود کشف می کند، اما قبل از اینکه بتواند فرار کند، باید با یک دشمن خطرناک جدید مقابله کند. ویک برای مقابله با این دشمن قوی، چاره‌ای جز روی آوردن به دوستان قدیمی خود ندارد. کیانو ریوز چهارمین حضور خود را در نقش قاتل بی رحم، جان ویک، بهار امسال در 24 مارس انجام خواهد داد. بر اساس مصاحبه ای با GQ، ریوز گفته است که تا زمانی که مخاطب بخواهد، قصد دارد این شخصیت را بازی کند. این فیلم همچنین دارای شخصیت‌های سابق با بازی لارنس فیشبرن و ایان مک‌شین است و بیل اسکارسگارد را به عنوان مارکیز د گرامونت، یکی از اعضای میز بالا که توسط ویک به چالش کشیده می‌شود، معرفی می‌کند.

 

زمان پخش : 3 فروردین ماه 1402

 

فیلم Dungeons & Dragons؛ ساخته شده از روی بازی محبوب

فیلم اکشن Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves براساس بازی محبوب نقش آفرینی رومیزی، Dungeons & Dragons ساخته شده است و کریس پاین، میشل رودریگز، هیو گرانت و سوفیا لیلیس که در بازسازی ترسناک Stephen King’s، IT ایفای نقش کرده اند، بازی می کنند. این فیلم یک ویژگی مستقل است که هیچ ارتباطی با سه گانه منتشر شده بین سال های 2000 و 2012 ندارد. داستان فیلم راجب Edgin و گروه دزدانش است که در جستجوی یک یادگاری گمشده سفری حماسی را آغاز می‌کنند، اما ماجراجویی امیدوارکننده آن‌ها زمانی به خطر می‌افتد که با افراد اشتباهی برخورد کنند.

 

  • زمان پخش : 11 فروردین 1402

 

فیلم اکشن سریع و خشن 10 در ایستگاه پایانی!؟

وین دیزل در نقش دام تورتو با میشل رودریکز، تایرس گیبسون و پل های کریس “لوداکریس” در قسمت دهم سری Fast & Furious بازمی‌گردد. پس از استخدام، دانته (جیسون ماموآ)، دشمنی از گذشته Dom. این فیلم یکی از دو قسمت پایانی این مجموعه است و ستارگان گذشته از جمله جیسون استاتهام، هلن میرن، کرت راسل و جان سینا و همچنین شخصیت‌های جدیدی با بازی ریتا مورنو و بری لارسون را معرفی می‌کند. در حالی که فیلم ها قصد دارند حماسه Fast & Furious را به پایان برسانند، این فرانچایز طولانی مدت می تواند ادامه یابد.

 

  • زمان پخش : 29 اردیبهشت ماه 1402

 

فیلم اکشن ماموریت غیر ممکن؛ بیش از 20 سال با تام کروز

فیلم اکشن ماموریت غیر ممکن؛ بیش از 20 سال با تام کروز

تام کروز به عنوان مامور MIF، ایتان هانت، در قسمت اول فیلم ماموریت غیر ممکن : روز شمار مرگ به همراه سایمون پگ، وینگ ریمز و ربکا فرگوسن بازگشته است. فیلم اکشن جاسوسی MI7 دنباله‌ای از Mission: Impossible – Fallout است و هفتمین قسمت از مجموعه Mission: Impossible را نشان می‌دهد. داستان فیلم در حال حاضر مشخص نیست، اما احتمالا قرار است به یکی از پرفروش ترین فیلم‌های 2023 مبدل شود.

 

  • زمان پخش : 23 تیر ماه 1402

 

 

فیلم اکشن Expendables 4؛ سرتاسر هیجان با یک قطار ستاره هالیوودی

زمانی که ایالات متحده و روسیه درگیر مناقشه هسته‌ای می شوند، ایالات متحده همه گزینه های دیگر را به پایان رسانده است و چاره ای جز فراخواندن Expendables ندارد. گروهی از مزدوران نامتعارف که به عنوان آخرین خط دفاعی کشور و تنها امید جهان جذب می شوند.

سیلوستر استالونه و جیسون استاتهام در The Expendables 4 بازگشته اند و ستاره های جدیدی از جمله اندی گارسیا، مگان فاکس و کرتیس “50 سنت” جکسون را معرفی می کنند. این فیلم آخرین فیلم استالونه در این فرنچایز است، اما ظاهرا استاتهام قرار است نقش اول را بر عهده بگیرد و این مجموعه پر اکشن را ادامه دهد.

 

  • زمان پخش : 31 شهریور 1402

 

ممنون که تا انتهای مقاله ” 7 فیلم اکشن که در سال 2023 باید ببینید” با ما همراه بودید. بزودی بخش دوم همین مطلب از مجله چارخونه منتشر خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تیزرهای فیلم ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید. همچنین می‌توانید داخل مجله چارخونه مقاله‌های مربوط به این موضوع را بیابید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *