فیلم Venom 3 | آیا بهتر از دو قسمت اول می‌شود؟ | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » فیلم Venom 3 | آیا بهتر از دو قسمت اول می‌شود؟ | چارخونه
فیلم Venom 3 | آیا بهتر از دو قسمت اول می‌شود؟ | چارخونه
فیلم Venom 3 | آیا بهتر از دو قسمت اول می‌شود؟ | چارخونه
فهرست محتوا

تام هاردی در حال آماده شدن برای فصل دیگری از سیمبیوت است! این بازیگر در یک پست اینستاگرامی ویدیویی از پشت صحنه فیلم قبلی Venom را به اشتراک گذاشت. چیزی که واقعاً چشم نواز بود، عنوانی بود که به همراه این فیلم ارائه شد، جایی که هاردی اشاره کرد که قسمت سوم فیلم Venom وارد مرحله پیش تولید شده است. در این مقاله چارخونه قصد داریم تا کمی بیشتر از اخبار پیرامن فیلم Venom 3 و جذاب با شما حرف بزنیم.

ادی براک درون تام هاردی؛ دوگانگی خنده دار

هاردی برای اولین بار در فیلم اصلی 2018 نقش ادی براک را بازی کرد، جایی که او در مقابل همزیستی Riot و میزبان آن، کارلتون دریک (ریز احمد) قرار گرفت. این هنرپیشه بریتانیایی همچنین صداپیشگی سیمبیوت Venom را بر عهده داشت و وقتی به یاد بیاورید که فقط تام هاردی اساساً با خودش صحبت می‌کند، پویایی این دو را خنده‌دارتر می‌کند.

 

احتمال تلفیق دنیای اسپایدر من و ونوم؟

از زمانی که Venom: Let There Be Carnage در پاییز 2021 منتشر شد، طرفداران این سوال را داشتند که چه زمانی می توانند دوباره براک و بهترین دوست بیگانه اش را ببینند. انتظار برای بازگشت این شخصیت پس از اینکه او در صحنه پس از ساخت فیلم Spider-Man: No Way Home، جایی که او قطعه کوچکی از سمبیوت Venom را در دنیای سینمایی مارول گذاشت، بیشتر شد. در حالی که او در پایان آن سکانس به دنیای جدا از خودش بازگشته بود، مشخص شد که سونی هنوز داستان هایی برای گفتن با این شخصیت دارد و هیچ چیز دیگری برای سومین فیلم پس از تایید آن در Cinema-Con سال گذشته اعلام نشد.

 

سونی فعلا مشغول ساخت و فیلم برداری ونوم نیست؟

این واقعیت که فیلم وارد مرحله پیش تولید شده است می تواند به این معنی باشد که قسمت سوم فیلم Venom ممکن است امسال فیلمبرداری خود را آغاز کند. از این گذشته، سونی با پروژه‌های آتی مانند Kraven the Hunter با بازی آرون تیلور جانسون، مشغول گسترش دنیای مرد عنکبوتی خود بوده است. در کمیک‌ها، این شخصیت بهترین شکارچی جهان است که می‌توان  صورت شیر را به عنوان ژاکت می‌پوشد. کراون پس از اینکه مرد عنکبوتی را خطرناک‌ترین شکارچی جهان می‌داند، به سرعت درگیر شکار مرد عنکبوتی می‌شود. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا مرد عنکبوتی تام هالند در داستان اصلی کراون حضور خواهد داشت یا خیر.

 

پروژه بعدی مارول و سونی؛ بد بانی وارد میدان می شود!

پروژه دیگری که استودیو روی آن کار می کند، El Muerto سال آینده است. سونی می‌دانست که چگونه بیانیه‌ای بدهد وقتی که اعلام کرد، خواننده مشهور جهان، Bad Bunny در فیلم Marvel خودش بازی خواهد کرد. به هر حال، آخرین باری که کسی پس از تور در سراسر جهان برای اکشن ابرقهرمانی مناسب بود، کی بود؟ در کمیک‌ها، این شخصیت قدرت‌های خود را از یک ماسک لوچادور که خانواده‌اش برای نسل‌ها منتقل کرده‌اند، به دست می‌آورد. طرحی برای فیلم آینده هنوز منتشر نشده است، بنابراین داستان درخشان منشأ ممکن است تا زمان اکران فیلم تغییر کند.

 

ممنون که تا انتهای مقاله اختصاصی چارخونه درباره اخبار و حواشی فیلم Venom 3 همراه ما بودید. به شما قول می‌دهیم تا به زودی اطلاعات بیشتری در مورد زمان پخش این فیلم در دسترس شما قرار خواهیم داد. پس تا آن زمان ما را در اینستاگرام دنبال کنید و پیش بینی خود را از آینده فیلم Venom 3 در انتهای همین پست برای ما ارسال کنید.

https://mag.charkhoneh.com/14354
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *