5 انیمیشن سریالی برتر از نظر مردم در قرن 21 | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » انیمیشن » 5 انیمیشن سریالی برتر از نظر مردم در قرن 21 | چارخونه
5 انیمیشن سریالی برتر از نظر مردم در قرن 21 | چارخونه
5 انیمیشن سریالی برتر از نظر مردم در قرن 21 | جدول imdb | چارخونه
فهرست محتوا

برای دهه‌ها انیمیشن و کارتون‌ها بر تلویزیون‌های کابلی تسلط داشتند و هم برنامه‌هایی آن‌ها برای کودکان و حتی بزرگسالان ارائه می‌شد. وقتی به لیستی از محبوب ترین انیمیشن های قرن بیست و یکم نگاه می‌کنید، ترکیبی از انیمیشن‌ها در ژانرهای مختلف را خواهید دید که بعضی از آن‌ها با گذشت سالیان دراز، هنوز جزو محبوب ترین انیمیشن‌های تاریخ شناخته می‌شوند. این صنعت در قرن بیست و یکم نیز به رشد خود ادامه داد و از عناصر ابتدایی و ساده به الگو و آرمان‌های یک کشور تبدیل شد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی 5 انیمیشن سریالی برتر از نظر مردم در قرن 21 بپردازیم.

انیمیشن Gravity Fall؛ کلاسیک دوست داشتنی

اولین کارتون در لیست 5 انیمیشن سریالی برتر از نظر مردم، Gravity Falls است. این انیمیشن درباره خواهر و برادر دوقلویی به نام‌های Dipper و Mabel Pines بوده که برای زندگی با عموی خود در شهر Gravity Falls فرستاده می‌شوند. آن‌ها بلافاصله پس از ورود به خانه‌ی جدید خود متوجه می‌شوند که آنجا مملو از اتفاقات و موجودات ماوراء الطبیعه است؛ بنابراین این دو قلو در حین بررسی اسرار به کارآگاهان آماتور تبدیل می شوند. با وجود محبوبیت، Gravity Falls تنها برای دو فصل ساخته شد. در حالی که تقریباً هفت سال از پایان این انیمیشن جذاب می‌گذرد، اما گرویتی فالز همچنان در میان طرفداران پر و پا قرص خود محبوب است و تأثیری بر سایر انیمیشن‌های غیرمتعارف مانند استیون یونیورس دارد.

 

  • نمره imdb9

 

انیمیشن سریالی Death Note؛ لایت یاگامی

انیمیشن سریالی Death Note؛ لایت یاگامی

یکی از محبوب‌ترین سری انیمه‌های تمام دوران، Death Note است. داستان این انیمیشن جذاب پیرامون نوجوانی به نام Light Yagami بوده که دفترچه‌ای فراطبیعی به نام Death Note را کشف می‌کند. این کتاب دارای قدرت کشتن هر کسی است که نامش در صفحات آن نوشته شده است، بنابراین لایت از آن برای تبدیل شدن به ابزار برای پاکسازی دنیا از شر آدم‌های بد و خلافکارها استفاده می‌کند؛ اما به زودی قدرت کتاب او را تبدیل به یک شیطان می‌کند. در این بین نیز کارگاهی جوان به نام L سعی در پیدا کردن قاتل جنایکارها دارد. جالب است بدانید که از روی همین انیمیشن سریالی، دو فیلم نیز ساخته شد اما به هیچ وجه نتوانست موفقیت انیمیشن را تکرار کند.

 

  • نمره imdb 9

 

انیمیشن Arcane؛ برنده جایزه بهترین انیمیشن 2022

انیمیشن Arcane؛ برنده جایزه بهترین انیمیشن 2022

انیمیشن سریالی آرکین، یکی از تحسین‌شده‌ترین نمایش‌های چند سال گذشته بود. این انیمه به قدری در بین مردم محبوب شد که جایزه بهترین انیمیشن 2022 به آن تعلق گرفت. داستان انیمیشن Arcane درباره دو خواهر، به نام‌های Vi و Jinx است که در شهرشان درگیر اتفاقات خشونت‌آمیز می‌شوند. انیمیشن آرکین از روی بازی محبوب League Of Legends ساخته شده و تمامی کارکترها از روی ، زیرا بین چندین دوره زمانی مختلف می‌پرد تا داستان جذاب آنها را تعریف کند.

بهترین ویژگی انیمیشن سریالی آرکین این است که هر کسی بدون توجه به آشنایی با بازی می‌تواند از آن لذت ببرد. تمام عناصر تولید نمایش، از نگارش گرفته تا انیمیشن و اجرای صدا، لحظه شما را جذب خود خواهد کرد.

 

  • نمره imdb 9

 

انیمیشن سریالی Attack On Titan؛ تکرار نشدنی مثل AOT

انیمیشن سریالی Attack On Titan؛ تکرار نشدنی مثل AOT

یکی از بهترین انیمه‌های دهه گذشته Attack on Titan است. این انیمیشن سریالی جذاب، یک سناریوی پسا آخرالزمانی دارد که در آن جهان توسط موجودات انسان‌نما غول‌پیکر تسخیر می‌شود. با پنهان شدن بقایای جامعه در شهرهای محصور شده، سپاه بررسی تیمی از سربازان ویژه است که برای مبارزه با تایتان های عظیم آموزش دیده اند. Attack on Titan به لطف ترکیبی از اکشن های هیجان انگیز و مضامین عمیق، به سرعت بینندگانی را پیدا کرد که از تفکر در برخی موضوعات تاریک نمی ترسیدند. این نمایش که با یک بازیگر عالی انباشته شده است، پر از شخصیت‌های به یاد ماندنی است که هر کسی کسی را پیدا می‌کند که دوستش داشته باشد، و سپس گریه کند که توسط یک تایتان خورده می‌شود.

 

  • نمره imdb 9

 

انیمیشن ریک و مورتی؛ یک دانشمند یا یک دائم الخمر؟

ریک و مورتی که یک پدیده فرهنگی است، در شش فصل آن طرفداران زیادی جمع کرده است. این سریال ماجراهای جنون آمیز دانشمند الکلی ریک و نوه وحشت زده اش مورتی را دنبال می کند که از اختراعات ریک برای سفر در سراسر جهان استفاده می کنند و در عین حال با عواقب نهایی هر کاری که انجام می دهند نیز برخورد می کنند. این نمایش به دلیل ماهیت غیرقابل پیش بینی و طنز با درجه R محبوبیت دارد.

اپیزودها اغلب به سمتی می‌روند که انتظارش را نداریم، زیرا سناریوهای باورنکردنی‌تر و بیشتر در ترکیب قرار می‌گیرند، و در نتیجه موقعیت‌هایی ایجاد می‌شود که شامل یک ربات کنترل‌شده توسط سگ و یک پارک موضوعی است که در بدن شخصی ساخته شده است. البته محبوبیت این انیمیشن سریالی به دلیل کنار گذاشتن دوبلر اصلی خود برای فصل پنجم در هاله‌ای از ابهام است.

 

  • نمره imdb 9.1

 

ممنون که تا انتهای مقاله 5 انیمیشن سریالی برتر از نظر مردم در قرن 21 ما را همراهی کردید. ما در این مطلب سعی کردیم تا 5 کارتون محبوب در جدول imdb را به شما معرفی کنیم. البته این تنها بخش اول این مقاله بود و به زودی سه قسمت بعدی از همین مجله منتشر خواهد شد. شما میتوانید برای اطلاع از زمان دقیق انتشار مقاله 5 انیمیشن سریالی برتر بخش دوم، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

https://mag.charkhoneh.com/14358
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *