فروش فاجعه بار فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 3 در سینمای آمریکا!

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » فروش فاجعه بار فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 3 در سینمای آمریکا!
فروش فاجعه بار فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 3 در سینمای آمریکا!
فروش فاجعه بار فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 3 در سینمای آمریکا!
فهرست محتوا

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در هفته دوم پخش خود در سینما‌های آمریکا، بدترین افت آخر هفته دوم را برای یک فیلم دنیای سینمایی مارول را تجربه کرد. اگرچه طبق برآوردهای فعلی، این افت از مرز نگران کننده 70 درصد نخواهد گذشت اما سومین قسمت از سری Ant-Man و به طور کلی سی و یکمین فیلم در MCU، در دومین آخر هفته اکران خود 32 میلیون دلار آمریکا بیشتر نفروخت. این رقم نسبت به هفته اول اکران کاهش 69.7 درصدی داشته است. این فیلم در اولین اکران سنتی سه روزه خود 105 میلیون دلار و در آخر هفته طولانی چهار روزه 120 میلیون دلار آمریکا فروخت. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی فروش فیلم مرد مورچه ای و زنبورک در سینماهای آمریکا و دنیا بپردازیم.

وضعیت فیلم Ant Man 3 در جدول فروش آمریکا

Ant-Man 3 علیرغم عملکرد بیش از حد غافلگیرکننده‌اش در هفته دوم، در رتبه اول فروش سینماهای آمریکا قرار دارد. بعد از این فیلم مارولی، فیلم اکشن و مهیج خرس کوکائین قرار دارد. این فیلم به کارگردانی الیزابت بنکس و با بازی کری راسل، اوشی جکسون جونیور و آلدن ارنریچ، موجی از سر و صدای مثبت را در راه رسیدن به اکران 23 میلیون دلاری است. Cocaine Bear در ابتدا قرار بود در سه روز اول بین 15 تا 17 میلیون دلار فروش داشته باشد.

 

وضعیت فروش فیلم سینمایی Ant man 3 در سطح جهانی

از سوی دیگر، Ant-Man 3 در سطح جهانی از مرز 363 میلیون دلار و در داخل آمریکا 167 میلیون دلار عبور کرده است. این فیلم ابرقهرمانی تا به حال با باز خورد متوسطی روبرو شده و اکنون دارای امتیاز پایینی نسبت به انتظارات دارد. علاوه بر همه‌ی این‌ها فیلم مرد مورچه‌ای 3، یک رکورد بد دیگر نیز برای خود به جا گذاشته(بدترین افت آخر هفته دوم هر فیلمی که تا به حال با بیش از 100 میلیون دلار اکران داخلی اکران شده). پیش از این، فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice با افت 69.1 درصدی آخر هفته دوم در صدر این فهرست قرار داشت.

 

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 3 رکورد بدترین فیلم مارول را هم زد!

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 3 رکورد بدترین فیلم مارول را هم زد!

از نظر MCU، این بدتر از افت 67.7 درصدی آخر هفته دوم است که Thor: Love و Thunder در سال گذشته ثبت کردند. فیلم‌های Ant-Man معمولاً در حد برخی از عناوین بزرگ‌تر MCU عمل نمی‌کنند، اما مارول امیدوار بود که وضعیت Ant-Man 3 به عنوان اولین فیلم فاز پنج باعث جلب توجه بیشتر شود. در مقام مقایسه، اولین Ant-Man در سال 2015 با 519 میلیون دلار به پایان رسید و Ant-Man and the Wasp در سال 2018 به فروش 622 میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت.

 

بررسی رقبای فیلم مرد مورچه ای در باکس آفیس آمریکا

بررسی رقبای فیلم مرد مورچه ای در باکس آفیس آمریکا

در همین حال، فیلم مبتنی بر ایمان Lionsgate با 15.5 میلیون دلار فراتر از انتظارات برای کسب مقام سوم رسید. در ابتدا پیش‌بینی می‌شد این فیلم تا آخر هفته حدود ۷ میلیون دلار بفروشد. Avatar: The Way of Water در یازدهمین آخر هفته اکران خود به دنبال کسب رتبه چهارم با تخمینی 4.8 میلیون دلار است. این رقم مجموع فروش داخلی آن را به رقم خارق‌العاده 663 میلیون دلار می‌رساند، و آن را در عرض چند روز پس از سبقت گرفتن از دیگر فیلم پرفروش جیمز کامرون، تایتانیک (673 میلیون دلار) قرار می‌دهد. رتبه پنجم را گربه چکمه پوش: آخرین آرزو به دست آورد که تقریباً به اندازه The Way of Water در باکس آفیس بی سر و صدا در حال خروش است. انتظار می‌رود این دنباله انیمیشن در دهمین آخر هفته‌اش ۴ میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش داخلی آن را به ۱۷۳ میلیون دلار و بیش از ۴۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان برساند.

 

ممنون که تا انتهای مقاله بررسی فروش فیلم مرد مورچه ای و زنبورک : شیدایی کوائنتومی همراه ما بودید. به زودی می‌توانید این فیلم اکشن و جذاب را از دنیای مارول در اپلیکیشن یا وبسایت چارخونه به صورت آنلاین تماشا کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین فیلم‌های اکشن به مجله چارخونه نیز سری بزنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *