فصل سوم سریال تد لاسو Ted Lasso | آقای خاص باز می گردد | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » فصل سوم سریال تد لاسو Ted Lasso | آقای خاص باز می گردد | چارخونه
فصل سوم سریال تد لاسو Ted Lasso | آقای خاص باز می گردد | چارخونه
فصل سوم سریال تد لاسو Ted Lasso | آقای خاص باز می گردد | چارخونه
فهرست محتوا

یکی از خاص‌ترین سریال‌های کمدی چند سال اخیر، تد لاسو Ted Lasso بود که به طرز عجیب و غریبی بین مردم شهرت پیدا کرد. این سریال در ابتدا یک پروژه بسیار معمولی قلمداد می‌شد اما با گذشت تنها یک فصل از سریال تد لاسو؛ مخاطبان شیفته رفتارهای این سرمربی و بازیکنان تیمش شدند. حالا تریلر جدیدی از فصل سوم این سریال منتشر شده و به گفته خود برندان هارت، نویسنده اصلی و بازیگر سریال؛ فصل سوم تد لاسو، فصل پایانی این سریال خواهد بود.

آنچه در دو فصل اول سریال تد لاسو گذشت…

آنچه در دو فصل اول سریال تد لاسو گذشت...

در فصل اول، تماشاگران شاهد بودند که ربکا ولتون، مالک AFC ریچموند، یک مربی فوتبال آمریکایی و شخصیت برجسته، تد لاسو، را برای سر مربیگری تیم فوتبال خود در لیگ برتر انگلستان استخدام کرد. در پایان فصل تیم تد پس از باخت AFC ریچموند در بازی پایانی، تلاش کرد تا استعفا دهد. در فصل دوم نیز تد و تیم سخت تلاش کردند تا تیم دوباره به لیگ برتر انگلستان برگردد که این مهم برایشان اتفاق افتاد. البته شما در فصل دوم شاهد مشکلات روانی ted lasso با خودش خواهید بود.

 

نکاتی که باید از فصل سوم سریال تد لاسو بدانید

نکاتی که باید از فصل سوم سریال تد لاسو بدانید

سریال کمدی تد لاسو جوایز متعددی را برای فصل دوم به دست آورده است. در فصل سوم سریال تد لاسو دقیقا از جایی شروع خواهد شد که تیم به دوباره به لیگ برتر صعود کرده و یک رفیق قدیمی تبدیل به دشمن شماره یک تیم ریچموند اف سی شده است. طرفداران این سریال در فصل سوم انتظارات به مراتب بیشتری نسبت به دو فصل ابتدایی دارند و این کار را برای بازیگران و سازندگان این مجموعه کمدی به شدت سخت‌تر خواهد کرد.

 

تاریخ انتشار فصل سوم Ted Lasso چه زمانی است؟

فصل سوم Ted Lasso در 15 مارس 2023 در Apple TV+ پخش خواهد شد. قسمت‌های جدید هر هفته چهارشنبه‌ها پخش خواهند شد.

 

چه کسی در گروه بازیگران فصل سوم تد لاسو قرار دارد؟

می‌توانید مطمئن باشید که خالق و ستاره سریال جیسون سودیکیس در نقش شخصیت اصلی تد لاسو که یک بار دیگر تیمش را در لیگ برتر رهبری خواهد کرد، بازخواهد گشت. سودیکیس برای بازی خود در فصل 2 برنده جایزه امی شد (همانطور که برت گلدشتاین، کارگردان MJ Delaney و کل سریال موفق شدند) و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم فصل 3 چه چیزی در اختیار دارد. همچنین شاهد بازگشت هانا وادینگهام به عنوان ربکا ولتون، مالک AFC ریچموند خواهیم بود، که تد را به عنوان وسیله ای برای تضعیف همسر سابقش، روپرت، استخدام کرد. وادینگهام زمانی که در مصاحبه با جیمز کوردن درباره تاریخ فیلمبرداری صحبت کرد، حضور خود در فصل 3 را تایید کرد.

 

فصل سوم سریال تد لاسو چند قسمت خواهد داشت؟

فصل سوم سریال تد لاسو چند قسمت خواهد داشت؟

فصل اول Ted Lasso ده قسمت بود که فصل دوم آن دوازده قسمت بود و با یک فصل پایانی یک ساعته به پایان رسید. طرفداران در حال دریافت یک فصل طولانی دیگر با فصل 3 هستند که قرار است 12 قسمت داشته باشد، و بسیاری از آنها می خواهند که فصل 4 نیز از قبل اعلام شود.

 

فصل سوم تد لسو کی و کجا فیلمبرداری شد؟

مانند دو فصل گذشته ریچموند در استادیوم SkyEX که به عنوان زمین تمرین شناخته می‌شد؛ بازی خواهد کرد. همچنین به استادیوم خانگی خود در پارک سلهرست، خانه واقعی فوتبال کریستال پالاس لندن بازخواهد گشت. صحنه‌های فیلم‌برداری شده در میخانه‌ها و خیابان‌ها در میخانه‌ها و مکان‌های خیابانی در ریچموند و تویکنهام فیلم‌برداری شده‌اند. فیلمبرداری فصل سوم سریال تد لاسو در 7 مارس 2022 در لندن آغاز شد و بخشی از فصل در لوکیشن آمستردام فیلمبرداری شد. البته جای گفتن دارد که  تولید این مجموعه کمدی در جولای 2022 نزدیک به پایان است و طبق گزارش ها، اعضای بازیگران در پایان فصل “سوگوار” هستند.

 

ممنون که تا انتهای مقاله فصل سوم سریال تد لاسو همراه ما بودید. ما در این مطلب سعی کردیم تا جدیدترین اخبار درباره زمان انتشار این سریال کمدی و جذاب را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم مانند ما منتظر منتشر شدن خبرهای بیشتر از فصل سوم سریال Ted Lasso هستید؛ می‌توانید در انتهای همین پست یا صفحه اینستاگرام چارخونه نظر خود را برای ما ارسال کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *