فروش فیلم کرید 3، از مرز 58 میلیون دلار گذشت! | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » فروش فیلم کرید 3، از مرز 58 میلیون دلار گذشت! | چارخونه
فروش فیلم کرید 3، از مرز 58 میلیون دلار گذشت! | چارخونه
فروش فیلم کرید 3، از مرز 58 میلیون دلار گذشت! | چارخونه
فهرست محتوا

مایکل بی. جردن کارگردان و بازیگر فیلم کرید 3 به خوبی در مسیر استاد خود، راکی قرار گرفته است. آخرین قسمت از حماسه اسپین آف Rocky Balboa، جای خود را به خوبی در دل مخاطب پیدا کرده. این فیلم پرفروش بوکس تحت رهبری اردن در اولین آخر هفته اکران خود در باکس آفیس داخلی با موفقیت رکوردی را با فروش قابل توجه 58.7 میلیون دلار به ثبت رساند. فیلم سینمایی کرید 3 پس از اکران عمومی با نقدهای تحسین برانگیز در سراسر جهان رو به رو شده است. پیش بینی‌های اولیه در مورد فروش این فیلم در هفته اول بین 36 تا 40 میلیون دلار بود که راحتی از آن گذشت.

بررسی رقبای فیلم Creed 3 در جدول باکس آفیس؛ مرد مورچه ای رقیب جدی

بررسی رقبای فیلم Creed 3 در جدول باکس آفیس؛ مرد مورچه ای رقیب جدی

فیلم اکشن مارول به رهبری پل راد در سومین آخر هفته خود پس از فروش حدود 12 میلیون دلاری در  بیش از 3825 سالن، افت 61 درصدی را تجربه کرد. اگرچه فیلم مرد مورچه‌ای برای حفظ شتاب تلاش کرده اما هفته گذشته شاهد بدترین افت فروش در هفته دوم در تاریخ MCU بود. البته همه چیز برای Avenger اتمی و کوچک ما اسفناک نیست. این فیلم با فروش 186 میلیون دلاری در آمریکا، به راحتی از فیلم اصلی Ant-Man با 180 میلیون دلار پیشی گرفت و به نظر می‌رسد دنباله بعدی خود را که مجموعا 216 میلیون دلار به دست آورد، پشت سر بگذارد.

 

خرس کوکائینی رقیب دوم فیلم سینمایی کرید 3

خرس کوکائینی رقیب دوم فیلم سینمایی کرید 3

پس فیلم مرد مورچه‌ای، فیلم خرس کوکائینی که توسط الیزابت بنکس ساخته شده به عنوان رقیب جدی فیلم creed شناخته می‌شود. این فیلم هیجان‌انگیز به رهبری اوشی جکسون جونیور، کری راسل و آلدن ارنریچ در این آخر هفته ۱۱ میلیون دلار فروخت. این فیلم پس از افت 53 درصدی نسبت به 23 میلیون دلار افتتاحیه آخر هفته و فروش ثانویه آن، در مجموع 41 میلیون دلار از سینماهای آمریکا تاکنون فروش داشته است.

 

انیمیشن Demon Slayer؛ محصولی موفق از کشور ژاپن

انیمه سه گانه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba To The Swordsmith Village با فروش 10.1 میلیون دلاری از بیش از 1700 سالن سینما در آمریکا در آخر هفته، رقابت خود را فیلم سینمایی خرس کوکائینی داغ کرده. این رقم در برای آخر هفته بعدی بین مبلغ 8.5 تا 12.5 میلیون دلاری پیش بینی شده است. همچنین انیمیشن دمون اسلیر به فروش 23 میلیون دلاری فیلم در خارج از کشور در ژاپن می افزاید.

 

انقلاب عیسی آخرین رقیب مایکل بی جوردن

انقلاب عیسی آخرین رقیب مایکل بی جوردن

آخرین رقیب فیلم سینمایی کرید، فیلمی مذهبی به نام انقلاب عیسی است. این فیلم که بر اساس زندگینامه پاستور گرگ لوری با همین عنوان (با بازی جوئل کورتنی در فیلم) ساخته شده است، در دومین آخر هفته اکرانش 8.3 میلیون دلار فروخت که 46 درصد کاهش نسبت به اولین نمایش هفته گذشته خود داشت. پیش‌بینی می‌شود که فیلم با امتیاز خیره‌کننده 99 درصد Rotten Tomatoes تا پایان آخر هفته 30.5 میلیون دلار فروش داشته باشد.

 

دانلود جدیدترین فیلم های جهان از چارخونه

شما می‌توانید به راحتی از طریق اپلیکیشن یا وبسایت چارخونه، تمامی فیلم‌های بروز دنیا را به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید.

 

بازهم یک مقاله دیگر در مجله چارخونه به پایان رسید. ما در این مطلب سعی به بررسی مقدار فروش فیلم سینمایی کرید 3 در آخر این هفته در کشور آمریکا پرداختیم. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. خوشحال می‌شویم تا نظر خود را در مورد این فیلم‌ها با ما در میان بگذارید.

 

 

 

https://mag.charkhoneh.com/14397
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *